Min favoritplats..

..är helt klart ute vid vår sommarstuga :) Var där ute idag, låg lite med benen i solen (eftersom jag bränt mig vågade jag inte sola någon annan kroppsdel :p) så där låg jag och tittade ut över gården. Det står pinnar med nummer på lite här och där, det är tydligen där den nya vägen ska gå..

Känns så himla tråkigt att detta fantastiska ställe kommer invaderas av en golfbana och massa nya hus, det är ju vårt enskilda ställe. Det är ju där man kan vara sig själv eftersom ingen ser en. Det är dit man åker för att koppla av och slippa alla människor, TV-program och telefoner..

Snart är det slut på det.
Jag har inget emot Holiday Club, det är säkert jättebra för Västervik, men jag önskar så himla mycket att de kunde flytta lite på allt så vi som äger eller hyr där ute kan få vara kvar lika ostörda som vi är nu..

Denna sommaren kanske blir den sista där ute så jag ska verkligen njuta så mycket det bara går och vara där ute all min lediga tid, det är så det känns nu för jag vill verkligen inte bli av med det..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får kedja fast oss i stugan så vi faller med den! Vi får ställa oss i vägen för deras monster till grävskopor! Dom får ta sig förbi oss innan dom kan nå denna lilla röda mysiga stuga.
Nej men det är tråkigt att den ska rivas och det ska bli villor etc. Men som sagt, vi lever här och nu, det är bara att ta tillvara på nuet, och inte tänka så mycket, försöka i alla fall.
Yesterday is history
Tomorrow is a mystery
Today is a gift

2007-06-06 @ 23:10:19
Postat av: Marren

Hallå i solen =)
Jag smörjer in mig så jag inte ska bränna mig..:)Det är inte kul att bli kräfta i början på sommaren, men samtidigt skönt att ha det gjort..:P Hoppas allt är bra..
Här knallar det på :) Sista dagen jag är helt ledig ida.. imorgon är det jobb.. Ha det kanon
Puss

2007-06-07 @ 12:27:06
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0