Godnatt :)

Andréas har redan somnat, stackaren är verkligen jättetrött :( Han är så himla söt när han sover :) Förut hemma hos mig somnade han två gånger i soffan, inte konstigt med tanke på att vi gått och lagt oss sent och så går han upp tidigt. Dessutom tar han en allergimedicin som gör att det är helt omöjlig att hålla sig vaken.
Var dock väldigt sött när han sov eftersom på andra sidan kuddarna hade Ellen lagt tre dockor så det såg ut som att Andréas lagt dem där hos sig :p

Dagen har varit bra iaf :) Pappa blev nöjd med presenterna, det märktes :) Har ätit supergod smörgåstårta också som jag fortfarande är proppmätt av :p Detta är mycket ovanligt för min del eftersom jag nästan alltid är hungrig :p
Tyvärr var Ellen, min systerdotter, hur trött som helst idag så helt plötsligt kom det ett vrål och sen sprutade tårarna, trots att inget hänt över huvud taget, stackaren :(

Var så himla kul att min älskade farmor orkade komma, och hon kände verkligen detsamma :) Hon är så underbar :)

Nä, nu ska jag ta och krypa ner hos min älskling ;) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: slaffe

Jag kände mig som en levande-död människa igår. Har ju som du skrev lagt oss väldigt sent, och med väldigt sent är det 00.00-00.30. Sen så ringer min underbara klocka så det bara skär i öronen 04.45.. Så det har inte blivit mycket sömn!
Men igår var det helt underbart att få sova ut, igårkävll + inatt då.

2007-06-22 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0