God morgon :)

Sitter här vid datorn invirat i täcket och bara myser :) Gick upp när Andréas åkte till jobbet vid typ 20 i 6 :p Vet egentligen inte riktigt varför men det kan faktiskt vara mysigt att gå upp tidigt ibland :) Ska dessutom på hjärt- och lungräddning på jobbet vid halv 10 så tänkte passa på att gå upp när jag ändå inte får sova jättelänge :)
Usch, det kliar i mina ögon av allergin, det blir inte bättre av att vara trött direkt :p


Igår fick jag äntligen tillbaka min bil!! Nu dör den inte längre i högerkurvor ;p Toppen! :) Trist nog var det dock ett rör som ska släppa ut luften från tanken när man tankar som var trasigt.. Ett nytt sånt kostar troligtvis runt 1700.. Har en slang dock som funkar ett tag till så nu tänker jag inte tänka mer på det :p (Och det gnisslar lite när jag bromsar men det hör inte jag :p) Tralalala :p


Så tog bilen till speedwayen igår och jag parkerade till och med där inne :) Nu blir jag imponerad av mig själv ;p Min systers sambo fick hjälpa mig läsa av de "gula gubbarna" som står och viftar åt olika håll, inte lätt att fatta vad de menar :p Jag erbjöd honom såklart skjuts eftersom han alltid skjutsar mig :)
Det var kul att en så självklar match kunde bli så spännande :) Västervik ligger i topp (helt obesegrade denna säsong) och så möter de Indianerna som ligger näst sist, så vinner Västervik med 4 ynka poäng! Helt fantastiskt spännande :)


Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Får väl kolla runt lite på nätet och se om jag kan hitta något kul :p Sen åker jag hem om typ en halvtimme och äter lite frukost, kanske tillsammans med mamma om jag har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0