Födelsefirande :)

Idag fyller pappa år vilket vi ska fira med smörgåstårta och massa paket :) Vi systrar har köpt en högtryckstvätt, ett rakvatten och 2 böcker, en om öde platser och en om vad som hände det året han föddes :) Hoppas han blir nöjd med allt :)

Var på stan med mamma igår och köpte presenter till Alva som är min systers sambos dotter :) Hon fyller på tisdag nästa vecka så då ska vi dit :) Kollade även present till Andréas och jag tror att jag vet precis vad jag ska köpa, hihi :)
Sen blev det ytterligare en sväng ner till stan då Andréas behövde sladdar till sitt nya högtalarsystem :p Allt blir verkligen superfint hemma hos honom :)

Nu ska jag snart åka hem och äta lite lunch och sen slå in en paket som jag har glömt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0