Vråltrött..

Sitter här och väntar på att Andréas ska somna.. Hatar egentligen att gå och lägga mig efter honom, mycket mysigare att somna tillsammans men eftersom han fyller år imorn har jag med mig en liten present som jag tänkte lägga fram åt honom och då får han ju inte vara vaken nu :p Jag kommer ju inte direkt gå upp innan honom med tanke på att hans klocka ringer 04.45 så jag antar att det här är bästa sättet :)


Har jobbat idag, det var kul men jag blev trött även att det var lugnt :p Åt tacos så jag stinker vitlök nu :p Men men det får det vara värt :)


Förresten, jag har lärt mig 2 nya förkortningar: GPP och PTV, hade ingen aning om vad de betydde innan idag :p Lista ut det eller chansa och skriv gärna i kommentarer så kommer svaret så småningom :) (Andréas! Du får inte skriva eftersom du vet :p)


Herregud! Måste lägga ut bilder här på hur mina ögon såg ut efter optikern, de var alldeles gröna! När jag tog bilderna hade iofs mycket försvunnit men ändå, bilderna måste ses :p


image3














image6
   
 
image5
    













Imorn ska jag träffa min underbara Johanna som äntligen har kommit hit igen från Kalmar, har inte träffat henne sedan i höstas så jag längtar som fan!! :) Ska bli så himla kul :)


Nähe, nu har inte Andréas sagt något på länge så han sover nog :p Ska ta och krypa till sängs jag också :)


Känner att detta inlägg blev lite hattigt, skrev om hundra olika saker man aja, det får ni ta ;)



GRATTIS ÄLSKLING!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0