Tung helg..

Den tunga helgen på jobbet är nu över :) Det har faktiskt gått över förväntan men jag känner mig trött.. Känns som att vi var en personal för lite, man behöver ju få ordentligt med tid med alla barn.. Men som sagt så har det fungerat helt okej ändå :)

Har haft tre kvällar på raken nu där jag mått sjukt illa.. Fattar inte varför.. :s Det börjar bli sjukt jobbigt.. Det måste verkligen gå över snart för jag orkar inte :s

Jag och Andréas såg nyss "Diary of a mad black woman" :) Jag tyckte den var bra men Andréas tyckte nog det var för mycket drama/kärlek trams :p Haha :p Synd att inte "Madea" var med mer, hon är skitrolig :)
Försökte precis lära oss spelet också som jag köpte till Andréas i present men vi orkade inte, det var för komplicerat :p

Ska snart dra oss hemåt till mig, imorn bär det nämligen av till Kalmar där det blir shopping både på IKEA och i stan :) Hoppas det blir nice :) Tyvärr hinner jag nog inte träffa Johanna något :(

Nä, nu ska jag inte sitta här längre :p Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0