Sexigt, budgivning, auktion och film ;)

Ojojoj, igår åkte ju jag och mamma ut till stugan eftersom sotaren skulle komma, vilket sexigt yrke det är! Insåg det igår :p Inte att sotaren var sexig alltså utan själva yrket. Jag såg det inte förrän sotaren gick iväg med alla sina "verktyg" (eller vad man nu ska kalla det) över axeln, det såg rätt sexigt ut :) Haha, nu tycker ni väl att jag är jätteknäpp och det är jag säkert också :p


Nästan direkt när vi kom hem började budgivningen på lägenheten på Johannesbergsvägen. Eftersom Andréas jobbade skulle jag sköta det men vilken tid det tog innan vi fick ordning på det :p Hur eller hur så fick vi såklart inte lägenheten, vi var med upp till 120 000 och sen gick den för 160 000, så vi var en bit ifrån tyvärr..
Helt sjukt med alla dessa höga priser och de lär ju inte sjunka på ett tag heller.. Aja, får väl bo hemma resten av livet :p


Var en sväng på stan med Andréas, tänkte spela minigolf men den var ju helt invaderad av folk så vi struntade i det och tog en burgare på Mc'Donalds istället :p Sen åkte vi hem och följde med mamma och pappa ut på Mattias visning i Björnsholm, han har ju auktioner där :) Hittade en superfin vas som jag önskar mig i födelsedagspresent :)

Så jävla tufft att han ska sälja en tavla som är målad av själva prins Eugene på auktionen på söndag!! :) Undrar verkligen vad den kommer gå för :) Mattias var i tidningen (VT) angående den igår så där kan man läsa mer om det :)


Blev en lugn kväll sen, kollade på "I-see-you.com" med Andréas, den var rätt bra men efter ett tag blev det lite mycket tycker jag.. :s Tyvärr somnade ju Andréas mitt i filmen också :p Stackarn, supertrött och så skulle han ju upp och jobba :p

Har tankat ner "Höstlegender" så snart ska Andréas få se en sjuuuukt bra film :)
Mådde så jävla dåligt när jag skulle sova så fick väcka Andréas och dra med honom ut på en liten promenad mitt i natten, sen när vi kom hem igen satt jag upp och sov. Vaknade halv 3 av att nacken och hela partiet där värkte som fan, kunde knappt lägga mig ner :s Nu är det som tur är bättre iaf :)


Ska snart dra till jobbet, en tung helg väntar men det ska nog gå bra :) Ciao!


Btw så har ju Andréas fixat en egen blogg här nu: http://slaffe.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det var ju som i en myrstack uppe i stadsparken fi fan. Kommer nästan inte ihåg att vi var ute och gick.. har ett svagt minne av det bara :) Älskar dig hjärtat!

2007-07-07 @ 15:11:34
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0