Johanna :)

Äntligen fick jag ju träffa Johanna, min kära vän från Kalmar, igen :) Vi gick en sväng på stan och kollade kläder, jag kollade reaställningar och hon kollade allt :p Varje gång jag såg en reaställning utbrast jag "Åh, REA!" haha :p Men rea är bra, för då kan man handla mer för lika mycket pengar :)
Satt på gräset i Stadsparken ett bra tag också och bara pratade :) Helt underbart :) Man har så mycket att prata om när man ses så sällan. När regnet kom gick vi en sväng på Åhlens också där vi bl.a. skrattade åt mig i gigantiska urhemska solbrillor, haha :p



Senare på dagen blev det firande hemma hos Andréas :) Av mig fick han en penna som det står "Sexbomb" på ;), ett ljus, ett spel och en tavla :) Tyckte själv att jag hade lyckats ganska bra, hoppas han också tycker det :p Av resterande familjemedlemmar och släkt fick han urläckra kläder :)
Åt mat och tårta, pratade och spelade "Plump", en toppenkväll med andra ord :)





Igår blev det jobb och sen lägenhetsvisning :) Lägenheten var superfin men det hade ju varit 15 pers innan och kollat på den så hur stor är sannolikheten att man får den under 200 000 när utgångsbudet är 125 000? Är nog inte ens villiga att bjuda så jäkla mycket.. :(


Sedan blev det firande hemma hos mig, Andréas fick träffa Nova för första gången :) Ellen hade feber och blev jätteledsen för minsta lilla men annars var det trevligt :p Andréas verkade bli nöjd med presenterna iaf, han fick en T-shirt, en sweetshirtjacka och kalsonger :)


Efter det begav vi oss till Andréas pappa för att fira där, fick supergod jordgubbstårta till fika :) Var mycket trevligt att träffa dem igen :)


Saknar dig redan Johanna! Du har lovat att komma snart igen, bryt inte det löftet! ;)

Kommentarer
Postat av: slaffe

Ehum, är jag sådär jävla snygg i verkligheten? Eller har du manipulerat bilden i Photoshop? Nu blir jag lite orolig faktiskt. Rolig läsning föresten.

2007-07-05 @ 15:30:22
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0