Grattis älskling!! ;)

Idag fyller Andréas år som sagt, han blir hela 23 år gammal :) Han öppnade min present som jag hade med mig imorse ju, det var en blå penna som det står "Sexbomb" på ;) Fler presenter kommer ikväll ;p De är större och roligare :) Iaf enligt mitt tycke :p



Johanna messade mig nyss så nu har vi bestämt att vi ska mötas på stan runt halv 12-12, hon skulle höra av sig när hon åkte från deras stuga :) Undrar om jag kanske ska gå in på JC och lägga upp mina jeans någon centimeter till ? Vädret verkar inte vara det roligaste så jag har ingen aning om vad vi ska hitta på :s


Nu måste jag nog iaf röra mig hemåt så att jag inte behöver stressa (vilket jag alltid gör ändå) :p Mamma och pappa var urgulliga igår, de hade köpt kebabtallrikar och passade på att köpa en pizza till mig som jag kunde äta efter jobbet :) Tyvärr var jag inte så hungrig då men nu står den där hemma och väntar på mig, mums :) Och NU är jag hungrig :p


Skriver nog något senare ikväll :) Ciao sålänge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag ser helt förstörd ut.. Så galet trött jag var. Tack för alla fina presenter hjärtat, dom var kanon!! :) <3

2007-07-03 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0