Flum i Kalmar

Var i Kalmar i måndags med mamma, pappa och Andréas. Hade bestämt att åka klockan 9 men som vanligt var jag seg och sen så vi kom återigen inte iväg förräns ca 30 minuter senare :p

Började dagen med att flumma runt på IKEA :) Jag och Andréas betedde oss ungefär som småbarn, kittlades, knuffade och nyptes :p Haha, så kul att få hålla på så ibland trots att man är vuxen nu :p
Såg en såndär fin rund säng så sa till Andréas att vi skulle ha en sådan samtidigt som jag sprang och slängde mig i den, så jävla skön, det låg typ 100 kuddar i den också :p Andréas kommer efter och lägger sig mig, börjar taffsa och stöna och jag bara asgarvar :p Så kollar jag ut i gången och ser en kvinna väldigt långt bort som tittar på mig och asgarvar :p Haha :) Kul att få skämma ut sig ibland :)

Stimmade vidare till stan där vi började med att äta plankstek på "3 kök" :) Så jävla gott!!! :) Sen släpade jag med Andréas in i varenda affär jag såg för att kolla på kläder :)
Köpte ett par superfina gråa 3/4-byxor och en lila skjorta i en affär där det var 75% rea :) Byxorna skulle kostat 299 men jag gav 75 och skjortan 199 men jag gav 50 :) Lite lagom bra pris tycker jag :)




Sen blev det en sväng till ICA maxi och sen bar det av hemåt :) En superkul dag :) Lite sliten på kvällen men det var det värt ;)

Imorn drar vi till Stockholm för att gå på.....




....METALLICA!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0