Anna ;)

Igår kväll fick jag då äntligen träffa Anna igen, hon har ju bott i Göteborg det senaste året så då har vi ju inte setts så mycket. Trots att hon har varit hemma i Västervik ett tag nu har vi inte setts ändå, man är ju så dålig på att planera trots att man vet att man måste om det ska funka.

Vi hade en hel del att prata om iaf, både små och stora saker :) Blev bjuden på mat där hemma också, grillad kyckling med potatissallad och sallad :) Det var verkligen superdupergott!! Man tackar så mycket :) Blev en liten "raggarrunda" också eftersom Anna ville åka med mig ;p Så där gled vi fram :p Haha, de hade stått och tittat på mig när jag kom dit och skulle parkera på gatan, det är ju så jävla svårt att komma nära trottoarkanten :p

Vi avslutade kvällen med en lagom lång promenad med den jättesöta Azlan :) Han är en jättesöt svart labrador :) Så himla fint det är att gå längs med Gamlebyviken tycker jag, eftersom jag bor i andra delen av stan gör jag ju aldrig det :(



Var på lägenhetsvisning igår igen också så idag är det budgivning som gäller :) Håller tummarna trots att jag nästan är säker på att vi inte får den :(

Kommentarer
Postat av: Marren

Så mysigt det ser ut där vid vattnet.. det saknar jag verkligen.. det å min säng å dusch :D Och självklart er me..:) Har du klippt dig gumman?
Ha det bra.. Puss

2007-07-07 @ 13:14:45
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0